Sabtu, 26 November 2011

4n?!n9 D@n Kvc!n9

erm salam Hari nie nak merapu sikit Eh bukan merapu banyak

   bergini cerita dia, tersebut Ah kisaahh suatu hari... (ehh sudah jangan nak lebih) ermm ni pasal cerita kawankan mereka nie mcam kucing dan anjing sering bertelagah tiap kali jumpa ermm dalam pikiran Kita(saya) yang mcm nie akan menjadi ehh tak belum sampai situ, jadi apa sepasang kekasih bha itu yang aku harap bab sanggal telinga tiap kali mereka bergaduh mulut dan doa jak dlam hati dan berharap ahh yang merka berbaik dan gaduh itu membawa mereka ke jinjang pelamin.

    tapi yang bagusnya ermm apa ya kita bagi nama Catboy n Catgirl baik, kalau Catgirl ajak Catboy pergi perpustakaan Catboy tak tolak tapi itu ah asyik nak mengamuk jak dalam bas haaha... sepanjang jaan ahh tue asyik mendengar rungutan dan teriakan, pada suatu hari titik-titik cinta antara mereka mulai berputik tanpa disedari dan apa yang aku harap menjadi.

    nie mereka kini cuba untuk beri nama pangilan tahu seperti Hu_ _ _ _ n H_nn_ _ haha pertama agak lucu jugak tapi yang aku harap moga terjadi dan berkekalan hubungan mereka hehehe.... itu ahhh orang kata jangan Asyik bergaduh sebab GADUH ITU TANDANYA SAYANG

2 ulasan: