Jumaat, 30 Disember 2011

Hari yang memenatkan, menyeronokkan dan menyebalkan

As-salam
biggrinSERONOK

cryPENAT

madMENYEBALKAN

Hari nie lepas solat jumaat kami jalan yang ssseronoknya kami akan pergi mandi dikompleks sukan, tapi rasanya saya tidak sepatutnya mengajak orang yang patut seperti dia kita berikan dia nama samaran Bunga Semalu(mempunyai sifat pemalu dan berduri). Bunga Semalu ini secara ringkasnya "CEReWET" susah nak hidup dengan orang macam begini. Semasa berusrusan dalam bank adui MAMPOS pamalu bukan main, yang lain sudah menunggu dalam kolam renang masa waktu itu jam 3.... itu pun kami dah terlambat yang sangat membuat aku marah ketika dalam perjalanan dan menunggu bas boleh dia kata LAPAR ermaku malas nak endah jadi kata-kata yang terlintas difikiran aku itu yang keluar.

sesampainya kami dikompleks ni cerita waktu dalam kolam aduyaii ntah ahh dianie mungkin nak berkawan atau bermain PILIH SEBULU dan sewaktu dengan dia kali. asyik nak ikutkan kata dia sahaja nak SORRY TO SAY kalau asyik kau diikutkan bagus p MAMPOS.... teda untung sma kau ahh (tgh menulis dalam emosi SAKIT HATI), tdak sangaka ad juakk orang begini bha. bha tau sudah lewat time nak bersiap untuk membersih diri boleh dia kata itulah inilah AHH naik menyampah aku bha. ermm dan ini menyebabkan angin aku berubah dari macam niebiggrin pergi jatuh terusmad+thumbsdown=evil. bukan nak puji diri senddiri tapi sikap terlalu dahulukan kawan dari diri sendiri menyebabkan inilah jadinya akuu dapat kawan YANG PENTINGKAN DIRI dan nasib masih boleh bersabar lagi waktu itu kalau tidak aku sudah caci maki dia depan khalayak ramai

2 ulasan: