Rabu, 20 Mac 2013

Bawa ku ke jalan Allah

 Nie semester baru telah bermula dimana aku kembali lagi ke IPT yang aku menuntut sekarang... hari demi hari aku lalui dan pelbagai dugaan yang aku kena hadapi...meski banyak tentangan hanya satu dalam minda ingatlah buat dengan ihklas dan laksanakan ia kerana ia adalah amanahmu..siang dan malam silih berganti begitu juga orang disekeliling aku(bukan pasangan hidup tahu) maksud kawan yang pergi dan ada juga yang baru aku kenali...tetapi banyak juga pengalaman pelik aku terima seperti Syaitan yang bertopengkan manusia...manusia yang hilang ketentuanya dan pelbagai termasuk aku sendiri yang masih tercari2 apa dan dimana jalan-jalan menuju keSyurga Allah...kujejakkan kakiku ketanah bergerak melangkah seraya bertanya dihati apa aku ini cukup takwa...dan bertanya pada hati akankah aku lepas daripada soalan munkar nakir...akankah jasadku mampu menanggung siksa azab kubur...Ibersama kita pikirkan dan renungkan....!!!!1

Tiada ulasan:

Catat Ulasan