Selasa, 29 November 2011

4n?!n9 D@n Kvc!n9 !!

hyee nie ah berita sensasi dari kedai kopi...

   ermmm yuppy nie sambunganya cerita lalu, catboy n catgirl yng asyik bergaduh tue tlah berdamai dan aku harapkan hubungan mereka berkekalan dan mendapat anak cucu... sebelum tue wehh jangan lupa syaa nak juga merasa nasi minyak kowang tapi itupun kalo mereka tidak lupakan kita tahu...

   nak tahu tak catboy n catgirl skang nie masih malu2 jugak tahu ermm apalah mreka nak malukan nak tau yang kalu selalu kami juga tahu apa mereka buat sama ahh bak kata pepatah melayu "malu-malu kambing, sudah ditahu purak-purak menjeling" hehe (peribahasa baru jangan guna kat dalam exaam)...

   nie lagi satu catgirl nie tidak ada kepercayaan dengan kita(saya) ermm boleh dia menafikan tidak ada apa-apa hubungan dgan catboy dan kita terima dia kata gtu dengan satu perjanjian tapi dia boleh nak cuba lepas janji tue!!!! walhal saya tahu dia nak tipu orang yang lebih dulu tahu dan kalau boleh di bilank ehh dikata saya nie ada bakat dan ingin membuat suatu syarikt cari jodoh keh, atau erm match maker atau lagi gemilang match with milionaire... itu hasrat kita apa bila dapat menemukan jodoh kawan saya yang nie kesaah lama tapi ada rasa penyesalan atas pertemuan mereka... (menyesal sangat nie).
 
 
   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan