Selasa, 29 November 2011

HATI BERDARAH + HATI TERBAKAR

ermm tajuk nie GANAZ tapi citter nie SO SWEET
 
   erm jika kita simpulkan tajuk nie membawa kepada "SAKIT HATI" nie penyakit yang saya cuba elakkan bila pada suatu hari nie ada bha janji temu dengan genk mok jalan2 dari K-box, dan pi Swimming pool habis tue jalan2 kat kompleks habis tue kalo boleh, kalo bolehlah pi balai nak tengok banduan. dengan semangat yang penuh didada dan penuh aura berjalan ke kedai batu pergi perhentian bas tunggu kawan.
 
    kawan yang pertama kita telepon dengan suara manja "yupp kau tunggu jak aku datang nie".
dan cuba xmx(sms) kawan yang kedua nie bolehnya dia tak kenal aku tapi dengan sabar kita jawap dan bawa bermain kerana dia tak kenal dan tak cam suara kita, jadi saya suruh dia datang cepat. lalu telepon yang ketiga nie ermm" no yang anda dail diluar perkhidmatan kami" dalam hati berkata "pi mana juga mangkuk satu nie".

   lima minit berlalu, xmx yang saya dapat dari kawan kedua bunyi dia enak sampi membuatkan kita menjerit keriangan seperti budax-budax, mcm nie xmx dia "alaa perjalanan di tangguhkan esok" kita pun teus Hati berdarah+Hati terbakar=sakit hati aku diperhentian bas Panass sangat sudahlah menunggu dari jam 9.00-10.00 tiba-tiba itusaja  jawapan dari mereka....

2 ulasan: